Caroline Andersson

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

Rum att älska

Av caroline andersson - 24 mars 2012 14:38

Jag är med och tävlar om ett presentkort värde 400kr från rumattälska hos Carolina 

En av mina favoritprodukter på hemsidan är denna serveringsskål av märket zuperzozial som är en serie naturprodukter gjorda av biologiskt nedbrytbara material som majs och bambu, snygga och miljömedvetna produkter. Dom har även produkter av märket Derriere la porte som är en färgglad serie med mycket fint som gärna får flytta in hos mig. Kika in på deras hemsida och ta del av deras produkter.


En annan favorit som skulle bli jättefin här hemma är denna.

Vilken produkt blev din favorit? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline andersson - 8 september 2012 13:52

Jag tävlar om en set med handdukar hos Amammax2 . Var med och tävla här du också!...

Av caroline andersson - 1 september 2012 13:30

”Jag tävlar om en rolig napp från presenthyllan hos Beatrice, mamma till skrutten Robin” ...

Av caroline andersson - 1 september 2012 13:19

"Jag tävlar om en barnprodukt från Barnia.se i MansonDusts blogg!"...

Av caroline andersson - 31 augusti 2012 00:07

Jag tävlar hos Ett liv vid havet om en personlig ryggsäck med valfritt namn från MyKids.se! Tävla här du också!...

Av caroline andersson - 29 augusti 2012 01:40

“Jag tävlar hos Carolina om ett ett presentkort på 300 kronor från Kalaspinglan“ ...

Ovido - Quiz & Flashcards